ХОЧЕТЕ ПРОДАВАТИ БІЛЬШЕ ОРГАНІЧНИХ ТОВАРІВ? СПИТАЙТЕ В НАС, ЯК!

Елена Дейнеко

Не секрет, що наразі внутрішній ринок органічних продуктів є  малим та кволим. Не секрет, що продажі органічних товарів в Україні низькі та обмежуються переважно Києвом та ще кількома найбільшими містами.

Українські покупці переважно не знають, що таке органіка або ще  гірше – не довіряють. Отже, ситуація сумна, але це – наслідки. А в чому причина?

Українські покупці переважно не знають, що таке органіка або ще  гірше – не довіряють.

 

Є 2 головні причини низьких продажів органічних товарів  в Україні:

  • Низька ступінь обізнаність українських покупців про те, що таке сертификовані органічні товари, про їхні переваги.
  • Низька платоспроможність українців, важка економічна ситуація в країні.

Так, низька платоспроможність – це важливий економічний контекст, але це не є найважливішою причиною.  По-перше,  коли  людина  хоче щось купити – то купить товар. По-друге, —  а скільки платоспроможних покупців не купують органіку? Понад 90%!

Насправді, причина  низьких продажів органічних товарів у тому,  що УКРАЇНЦІ НЕ ХОЧУТЬ КУПУВАТИ ОРГАНІЧНІ ТОВАРИ.

Покупці не купують органіку з 4 причин:

  • Просто не знають про органічні товари.
  • Не розуміють, чому вони мають їх купити — аргументи, переваги, користь, важливість.
  • Не довіряють цим продуктам: не вірять сертифікатам, не вірять виробникам, що це справжні органічні продукти,
  • Не можуть знайти органічні продукти, не знають, де їх знайти і де їх можна купити, або просто не бачать на полицях.

Товар і покупець існують у різних світах, на покупця необхідно впливати. Сьогодні  ринок продуктів перенасичений товарами і перенасичений комунікаціями, маркетинговими активностями. І органіки не мають чекати, що покупець сам дізнається і прийме рішення. Виробники органічних продуктів мають професійно активно просувати свої бренди і впливати на покупця.

 

Але ж  всі ці перепони можна подолати правильним використанням маркетингу!  Отже головна причина – у відсутності ефективного маркетингу. Адже із самими продуктами — усе в порядку: вони справжні, смачні та корисні. Але цього недостатньо. Виробнику недостатньо мати ідеальний товар, щоб його купили. Це стосується будь-якого товару, органіка не є виключенням!

Товар і покупець існують у різних світах, на покупця необхідно впливати. Сьогодні  ринок продуктів перенасичений товарами і перенасичений комунікаціями, маркетинговими активностями. І органіки не мають чекати, що покупець сам дізнається і прийме рішення. Виробники органічних продуктів мають професійно активно просувати свої бренди і впливати на покупця. Треба зруйнувати стіну між покупцем і органікою, бо зараз ця стіна є і вона дуже груба.

Професійне використання маркетингу – ось що допоможе виробникам продавати більше органіки і заробляти більше!

Що ми маємо робити?  Давайте розберемося, яким має бути маркетинг органіки і як його зробити ефективним інструментом просування органічних товарів 24 лютого, у п’ятницю. На тренінгу Organic Business School «МАРКЕТИНГ ОРГАНІКИ» 

http://organicbusiness.com.ua/marketing/


Реєстрація: (097) 005 97 45, (050) 944 1242
http://organicbusiness.com.ua/marketing/

Напишите нам

Открыты к предложениям. Ответим на вопросы. Окажем помощь.