СПЕЦ-ТЕМА «BIOFACH»: Які продукти в тренді на BIOFACH’2019

Елена Дейнеко

СПЕЦ-ТЕМА: BIOFACH’2019

Поки Organic Business готує кілька докладних спеціалізованих матеріалів за підсумками головної  європейської події ринку органіки — виставки BIOFACH, що відбулася 13-16 лютого, тримайте, будь-ласка, короткий звіт про головні тренди.

Bio Lebensmittel, Schwerpunkt deutsche Unternehmen

Bio Lebensmittel, Schwerpunkt deutsche Unternehmen

Які продукти в тренді на BIOFACH’2019:
вегетаріанські / веганські, протеїнові продукти, напівфабрикати і безвідходні (zero-waste) продукти.

Bio Lebensmittel, Schwerpunkt deutsche Unternehmen

Вегетаріанські та веганські продукти продовжують бути істотною тенденцією, що також відображається на стенді BIOFACH Novelty («Стенд інновацій»).
Разом із традиційними веганськими інгредієнтами, такими як соя, також популярні у споживачів продукти з кеш’ю, мигдалю або гороху.

Дуже популярні також протеїно-насичені продукти , незалежно від вигляду: у формі олій, батончиків, спредів або коктейлів.

Іншою стійкою тенденцією є просте приготування непростих страв. Напівфабрикати тепер є невід’ємною частиною асортименту, який пропонує органічний сегмент.

Bio Lebensmittel, Schwerpunkt deutsche Unternehmen

Незважаючи на це, все більше споживачів також зосереджують увагу на «зовнішніх цінностях» продукту — тобто на упаковці. Інноваційна упаковка, так само, як і «не упаковані» концепції під категорією «безвідходні», є важливим проблемою сектору. І на думку експертів, важливість цієї теми надалі зростатиме.

Також трендовим є використання куркуми та інших екзотичних ароматів. Так само як і кімчі, квашені овочі, типові для корейської кухні.

 

Bio Lebensmittel, Schwerpunkt deutsche Unternehmen

Bio Lebensmittel, Schwerpunkt deutsche Unternehmen

Bio Lebensmittel, Schwerpunkt deutsche Unternehmen

Bio Lebensmittel, Schwerpunkt internationale Unternehmen

Bio Lebensmittel, Schwerpunkt internationale Unternehmen

***

Джерело: https://www.biofach.de/en/news/press-releases/biofach-2019-30th-birthday-y9i5272p7u_pireport

Переклад  Олени Дейнеко, директор  Organic Business

Фото NuernbergMesse

 

Напишите нам

Открыты к предложениям. Ответим на вопросы. Окажем помощь.