Як фермерам і виробникам овочів та ягід навчатися, щоб не витрачати даремно час і гроші

Елена Дейнеко

Сьогодні в Україні дуже велика кількість подій для виробників плодоовочевої продукції та фермерів, зокрема конференцій та семінарів.
Команда Центру “Координата” має великий досвід організації якісного професійного навчання і добре розуміння, що може запропонувати ринок. Тому ми вирішили допомогти вам зорієнтуватися у цьому вихорі заходів. На що ми не радимо  витрачати час: 

  1. Рекламні безкоштовні події. Безкоштовні події рекламного характеру можуть лише витратити ваш час. Цінним знанням  навряд чи будуть вчити на безкоштовному семінарі певної фірми, наприклад виробників препаратів. Принаймні так зазвичай відбувається.
  2. Якщо на ринку є багато варіантів вирішення проблеми, то семінар  певного виробника добрива або ЗЗР може навчити вас лише тому, як вирішити проблему за допомогою саме цих  препаратів. Або технології, побудованій саме на цих препаратах. Справді професійні агрономи завжди використовують препарати на основі аналізів води та грунту певної ділянки або згідно з конкретною техкартою, а не ті препарати, які рекламуються.
  3. Події, де спікерами є люди з незрозумілим досвідом. Уважно читайте про досвід спікерів – чи достатньо в них років досвіду,  чи працювали  вони з великими  або професійними компаніями виробниками.
  4. Події “для  всіх” – це події з 0% користі. Конференції для “всіх аграріїв” не принесе користі  нікому. те що актуально для зернового агрохолдінгу – не має  відношення до реальності невеликого саду і навпаки.  Тренінг або конференція, які дають конкретні цінні дані, завжди призначені для конкретних виробників конкретної продукції.
  5. Події, в яких немає сайтів чи сторінок в інтернеті. Сьогодні Facebook дозволяє створювати  будь-які події за півгодини. Але чи маєте ви витрачати свій час на події, організатори яких навіть не спроможні чи не мають ресурсів створити сайт чи сторінку?
  6. Якщо ви відвідаєте 2-3 годинні вебінари  чи семінари – не розраховуйте на якісне навчання. Це буде або дуже  поверхневе введення в тему, або просто реклама чиїхось послуг, що вам запропонують в кінці.

Які події ми радимо відвідувати фермерам та виробникам:  

Про конференції для аграріїв, фермерів та виробників продукції

  1.  Якщо вам потрібно познайомитися з новим для вас напрямом – наприклад якщо ви хочете почати виробляти нову для вас продукцію, вам треба відвідати головні  галузеві конференції з цієї теми. Краще та надійніше відвідати події, які організовує галузева асоціація чи спілка або відома поважна компанія. Кращі конференції проводять великі оператори ринку конференцій роками.
  2. Вибирайте тих, хто спеціалізується на певній інформації, а не робить все про все. Ті, хто мають спеціалізацію на конкретному ринку, знають саме цей ринок блискуче – всі проблеми, всі критичні точки, операторів, підрядників та канали збуту.
  3. Вибирайте конференції, що супроводжуються виставками – завдяки таким виставкам ви познайомитеся з новим ринком, надавачами послуг і дізнаєтеся важливу інформацію

Про навчання (курси, тренінги, семінари) для аграріїв, фермерів та виробників продукції

  1. Навчальні курси – чим більше і довше – тим краще. Ми за курси і вам дуже радимо! Інвестуючи час та гроші у курси, ви глибоко та якісно засвоюєте певний конкретний вид знань і потім отримаєте результат у прибутку завдяки володінню новими навичками. Адже 1 день навчання мало що дає. Це лише поверхове знайомство з темою. А навчання фермерів має бути ретельним і якісним, бо це навчання конкретним знанням та навичкам.
  2. Тренінги однозначно краще за конференції навчають новим знанням. Якщо конференція  дасть вам загальну ситуацію на ринку або зріз трендів, дуже поверхненве знайомство з широким рядом питань і тенденцій,  то тренінг даст конкретні знання. На тренінгу  певній темі  чи питанню може бути присвячено цілий день, кілька годин, а це досить глибоке вивчення питання. Тоді як на конференції від 10 до 20 спікерів можуть торкнутися кожний 15 різних тем. І кожній темі може бути присвячено 15 хвилин.
  3. У програмі навчання – тренінгу чи вебінару – обов’язково мають бути вправи, тести і практичні завдання.  Лише так можна справді чомусь навчитися, закріпивши знання вправою чи тестом.
  4. Вибирайте тренінги, що сполучають  і навчання в залі, і відвідування виробництва – ферми, підприємства та інше. Відвідування  підприємства  дасть вам реальну картину виробництва.

Що робить наша команда, щоб забезпечити найкраще навчання нашим клієнтам: 

1. Ми співпрацюємо виключено з дуже досвідченими фахівцями. Це найголовніша гарантія якісного навчання. Фахівці дають знання і технології.
2. У нашій команді працює професійний методист, що відповідає за якість навчання. Програми всіх тренінгів професійно розроблена методистом і побудована так, щоб учасники успішно навчилися новим знанням.
3. Ми гарантуємо якісну підготовку експерта спікера до навчання разом з методистом.
4. Зрозумілі та якісні навчальні матеріали – презентації, таблиці, схеми. Всі матеріали, що ми використовуємо, ретельно підготовані – і наші учні точно засвоять нові знання.
5. Практичні заняття. Після важливих теоретичних частин ми проводимо тестування та практичні заняття. завдяки таким вправам знання закріплюються набагато ефективніше.
6. Робочі зошити для учасників семінарів – це конспекти-підручники, що містять програму, навчальні матеріали, головні таблиці і схеми та місце для конспектування.
7. Якщо ми проводимо тренінг чи частину тренінгу на фермі чи іншому підприємству,  ми ретельно готуємо сценарій та програму до хвилини. Для максимальної користі для учасників наш методист готує таблиці з питаннями та спеціальні конспекти, щоб часники тренінгу на фермі могли все законспектувати. Спікери, які зустрічають учасників на фермі, також серйозно готуються до тренінгу.

(с) https://coordinate.com.ua/ 

 

Якщо вас цікавить навчання традиційному виробництву та бізнесу – ось наш другий проект: https://coordinate.com.ua  Якщо Organic Business School  – бізнес-тренінги і консалтинг для створення прибуткового органічного бізнесу,  то Центр “Координата”  призначений для навчання всіх виробників плодоовочевої продукції.

Напишите нам

Открыты к предложениям. Ответим на вопросы. Окажем помощь.